بیتاروتا؛طعم جسارت، مزه خودت
اولین جرعه، یه شوک بود. نه شیرینی، نه ترشی معمول. یه طعم با تهمزهای عجیب که نمیتونستم راحت توضیحش بدم. اما هرچی بیشتر نوشیدم، بیشتر فهمیدم دارم چیزی رو میچشم که مثل خودمه. کمی متفاوت، کمی تند، اما واقعی. یه جرعه از خودم.
بیتاروتا زاگو
| ویژگی | توضیح کوتاه |
|---|---|
| طعم | آلو + هویج سیاه + لبو |
| حس طعم | ترش و نمکی |
| نوع | نوشیدنی میوهای گازدار |
| دمای سرو | کاملاً خنک (۳–۶°C) |
| کاربرد | عصرانه، مهمانی، بعد از غذا |
نوشیدنیهای زاگـــو
پیناکولادا جرعهای از طراوت، مزهای از استوا
تو یه سفر بیبرنامه به جنوب، بین ساحل و نسیم، یه فروشنده، محلی بهم نوشیدنی داد که بوی نارگیل میداد و طعم آفتاب داشت.گفت: اینو که بخوری، دلت میخواد برقصی. همونجا عاشقش شدم، حالا هر وقت پیناکولادا زاگو رو باز میکنم، یاد اون ساحل میافتم. یاد نسیم، رقص، و لحظهای که فهمیدم گاهی خوشحالی همینقدر سادهست.
🥥🍍 پیناکولادا زاگو
| ویژگی | توضیح کوتاه |
|---|---|
| طعم | نارگیل + آناناس |
| حس طعم | شیرین ملایم و استوایی |
| نوع | نوشیدنی میوهای گازدار |
| دمای سرو | کاملاً خنک (۳–۶°C) |
| کاربرد | عصرانه، مهمانی، نوشیدنی خنک تابستانی |
هندونه فرنگی؛لبخند تو بطری
دورهمی تو حیاط، چراغهای رنگی روشن بود و صدای موزیک بلند. یکی گفت: هندونهفرنگی کی میخوره؟ درِ بطری زاگو رو باز کردم و طعم شیرین و خنکش وسط تابستون عالی بود. یکی دیگه گفت: بده ببینم. اون شب فهمیدم گاهی بهترین طعمها، همونهایی هستن که باهاشون خاطره میسازی.
🍉🍓هندونه فرنگی زاگو
| ویژگی | توضیح کوتاه |
|---|---|
| طعم | هندوانه + توت فرنگی |
| حس طعم | شیرین و تازه |
| نوع | نوشیدنی میوهای گازدار |
| دمای سرو | کاملاً خنک (۳–۶°C) |
| کاربرد | عصرانه، مهمانی و دورهمی |
بلوبری تمشک؛طعم خیال، رنگ آرامش
بارون نمنم میزد، پنجره رو باز کردم و بطری بلوبری تمشک رو برداشتم. اولین جرعه، مثل ورق زدن یه کتاب داستان قدیمی بود. یه طعم شیرین، با لبههای ترش، مثل یه خاطرهی خوب که یادت میاد. تو اون لحظه، همهچی آروم بود. من بودم، بارون، و یه رنگ آبی که انگار از دل خیال اومده بود.
🫐بلوبری تمشک زاگو
| ویژگی | توضیح کوتاه |
|---|---|
| طعم | بلوبری + تمشک |
| حس طعم | شیرین و شرقی |
| نوع | نوشیدنی میوهای گازدار |
| دمای سرو | کاملاً خنک (۳–۶°C) |
| کاربرد | عصرانه، مهمانی و دورهمی، بعد از غذا |
موهیتو؛خنک مثل لبخند، تیز مثل نعنا
زیر آفتاب ظهر، توی خیابونهای داغ، یه بطری موهیتوی زاگو انگار از آسمون افتاده بود جلوی پام، درشو باز کردم و یه نسیم سبز و خنک از توش بیرون زد. خندیدم. آره، زندگی گاهی خیلی سادهتر از چیزیه که فکر میکنی.
🍋🍃موهیتو زاگو
| ویژگی | توضیح کوتاه |
|---|---|
| طعم | لیمو + نعنا |
| حس طعم | ترش و خنک |
| نوع | نوشیدنی میوهای گازدار |
| دمای سرو | کاملاً خنک (۳–۶°C) |
| کاربرد | عصرانه، مهمانی و دورهمی، بعد از غذا |
انگور قرمز؛طعمی برای لحظههای خاص
لباس مشکی، نور کم، صدای موسیقی. بطری انگور قرمز رو باز کردم، مثل اینکه یه شب پاریسی رو ریخته باشن تو لیوان. طعمش بلند، ماندگار و خاص بود. مثل خود شب.آبمیوه گازدار انگور قرمز زاگو، ترکیبی دلانگیز از طعم طبیعی انگور و گاز ملایم است که با هر جرعه، حس تازگی را در دهانتان زنده میکند.
🍇انگور قرمز زاگو
| ویژگی | توضیح کوتاه |
|---|---|
| طعم | انگور قرمز |
| حس طعم | ملس و شیرین |
| نوع | نوشیدنی میوهای گازدار |
| دمای سرو | کاملاً خنک (۳–۶°C) |
| کاربرد | عصرانه، مهمانی و دورهمی، بعد از غذا |
لیموناد؛روشن مثل لحظه پیروزی
بعد از اون همه بالا رفتن از پلهها، نفسنفس میزدم. آفتاب گرم بود اما روحم خنک. درِ بطری لیموناد زاگو رو باز کردم. ترشی لیمو بیدارم کرد، انگار کسی گفت: آفرین، رسیدی! شیرینی ملایمش هم گفت: حالا لذت ببر. همین بود… یه لحظه روشن، وسط روز شلوغ.
🍋لیموناد زاگو
| ویژگی | توضیح کوتاه |
|---|---|
| طعم | لیمو |
| حس طعم | ترش |
| نوع | نوشیدنی میوهای گازدار |
| دمای سرو | کاملاً خنک (۳–۶°C) |
| کاربرد | عصرانه، مهمانی و دورهمی، بعد از غذا |
سیب؛سادگیای که میمونه
کتاب رو باز کرده بودم، ولی حواسم پرت بود. یه قلوپ سیب خوردم، همونقدر که باید شیرین بود. مثل یه جمله دقیق، ساده اما موندگار. کتاب رو ادامه دادم، این بار با تمرکز.
🍏آب سیب زاگو
| ویژگی | توضیح کوتاه |
|---|---|
| طعم | سیب |
| حس طعم | ساده و متعادل |
| نوع | نوشیدنی میوهای گازدار |
| دمای سرو | کاملاً خنک (۳–۶°C) |
| کاربرد | میان وعده، مهمانی و دورهمی، بعد از غذا |
سودای ساده و لیمویی زاگو
آب گازدار ساده و لیمویی زاگو
| ویژگی | توضیح کوتاه |
|---|---|
| طعم | ساده و لیمویی |
| حس طعم | ساده و ترش |
| نوع | آب گازدار |
| دمای سرو | کاملاً خنک (۳–۶°C) |
| کاربرد | میان وعده، مهمانی و دورهمی، بعد از غذا |
آب آشامیدنی؛جرعهای ساده از زندگی
گاهی سادهترین چیزها، بهترینها هستن. آب زاگو، خالص و طبیعی، برای هر لحظهای که تشنهای. صبح که بیدار میشی، وسط روز که خستهای، یا شب که میخوای آروم بگیری.فقط آب تمیز، شفاف، و همیشه آماده.
آب آشامیدنی زاگو
| ویژگی | توضیح کوتاه |
|---|---|
| طعم | ساده |
| حس طعم | ملایم |
| نوع | آب آشامیدنی |
| دمای سرو | خنک (10–27°C) |
| کاربرد | مصرف روزانه، بعد از غذا |
