سودای ساده و لیمویی زاگو

نشسته بودم روبروی خودم. یه روز معمولی، یه عالمه کار تو سرم. سودای لیمویی زاگو رو باز کردم. اولین جرعه که رفت بالا، دهنم مثل یخ ترک برداشت. یه ترشی نرم، یه تلخی رنگ، یه قلقلک روی زبانم. مثل یه نفس عمیق وسط شلوغی.سودای زاگو همینه. ساده، تازه، بدون دردسر. وقتی که فقط می‌خوای یه چیز خنک و تمیز بخوری.

آب گازدار ساده و لیمویی زاگو

ویژگی توضیح کوتاه
طعم ساده و لیمویی
حس طعم ساده و ترش
نوع آب گازدار
دمای سرو کاملاً خنک (۳–۶°C)
کاربرد میان وعده، مهمانی و دورهمی، بعد از غذا

نوشیدنی‌های زاگـــو