هندونه فرنگی؛لبخند تو بطری

دورهمی تو حیاط، چراغ‌های رنگی روشن بود و صدای موزیک بلند. یکی گفت: هندونه‌فرنگی کی می‌خوره؟ درِ بطری زاگو رو باز کردم و طعم شیرین و خنکش وسط تابستون عالی بود. یکی دیگه گفت: بده ببینم. اون شب فهمیدم گاهی بهترین طعم‌ها، همون‌هایی هستن که باهاشون خاطره می‌سازی.

🍉🍓هندونه فرنگی زاگو

ویژگی توضیح کوتاه
طعم هندوانه + توت فرنگی
حس طعم شیرین و تازه
نوع نوشیدنی میوه‌ای گازدار
دمای سرو کاملاً خنک (۳–۶°C)
کاربرد عصرانه، مهمانی و دورهمی

نوشیدنی‌های زاگـــو